۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 381155

قدس آنلاین: فرماندهي انتظامي و هلال احمر استان اصفهان در راستاي اقدامات عام المنفعه و برپايي دوره آموزشي براي كاركنان خود با يكديگر تفاهم نامه همكاري منعقد مي كنند.

همكاري پليس اصفهان با هلال احمر

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان كه به منظور تبريك هفته هلال احمر و صليب سرخ جهاني به ديدار مديركل هلال احمر استان رفته بود در حاشيه اين جلسه به خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: برقراري امنيت نيازمند همكاري و همراهي همه ارگان ها و دستگاه هاست و دراين ميان پليس استان در همين راستا با بيش از 70 دستگاه ، سازمان و همچنين تشكل هاي مردمي تفاهم نامه همكاري دارد.

سرهنگ جهانگير كريمي كار امدادگران هلال احمر را همسو با فعاليت نيروي انتظامي عنوان كرد و اظهار داشت: هر دو سازمان در تلاش هستند تا آسيب ها و حوادث ناگوار براي شهروندان به وجود نيايد و در بيشتر موارد نيز از جمله در تصادفات و  حوادث ديگر در كنار يكديگر قرار دارند.

سرهنگ كريمي از انعقاد تفاهم نامه همكاري بين دو طرف طي آينده اي نزديك خبر داد و گفت:  انجام همكاري هاي دو طرف در راستاي اقدامات عام المنفعه ، حضور موثر در رزمايش هاي پليس و برپايي دوره هاي آموزشي براي كاركنان يكديگر از جمله موارد اشاره شده در اين تفاهم نامه است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.